Marketing - Gary Armstrong, Philip Kotler

Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 16.
Książkę Marketing można najtaniej kupić w sklepie internetowym profit24.pl za jedyne 100.77zł.
Średnia cena książki Marketing wynosi 113.1zł.

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Nieoczywiste
profit24.pl od 100.77PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 100.77 zł

Cena: 100.77
Sklep: profit24.pl
Kup teraz Marketing za 100.77 zł w księgarni profit24.pl
Wydawca: Nieoczywiste
Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania/Podręczniki akademickie. Skrypty
ISBN: 9788363391102
Waga: 2.0600 kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip brak danych
madbooks.pl od 103.07PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 103.07 zł

Cena: 103.07
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing za 103.07 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Akademickie
ISBN: 9788363391102
Waga: 2.0600 kg
Rok wydania: 2016

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.W książce omówiono między innymi:– sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,– tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,– rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,– współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),– koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,– koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,– najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,– koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.„Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.prof. dr hab. Lechosław GarbarskiAkademia Leona Koźmińskiego

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Gab
bonito.pl od 103.20PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 103.20 zł

Cena: 103.20
Sklep: bonito.pl
Kup teraz Marketing za 103.20 zł w księgarni bonito.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Pozostałe
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2016

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie ?Financial Times? został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: ? sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, ? tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, ? rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, ? współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), ? koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, ? koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, ? najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, ? koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. ?Marketing? jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing. Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler Gary Armstrong, Philip Kotler Helion
inbook.pl od 107.57PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing. Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler - Gary Armstrong, Philip Kotler

Marketing. Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler za 107.57 zł

Cena: 107.57
Sklep: inbook.pl
Kup teraz Marketing. Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler za 107.57 zł w księgarni inbook.pl
Wydawca: Helion
Kategoria: Książki / Prawo, ekonomia, biznes / Ekonomia, biznes
ISBN: 9788363391102
Waga: 2.0600 kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie "Financial Times" został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: - sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, - tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, - rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, - współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), - koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, - koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, - najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, - koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. "Marketing" jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing Philip Kotler Philip Kotler Nieoczywiste
gandalf.com.pl od 109.38PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing Philip Kotler - Philip Kotler

Marketing Philip Kotler za 109.38 zł

Cena: 109.38
Sklep: gandalf.com.pl
Kup teraz Marketing Philip Kotler za 109.38 zł w księgarni gandalf.com.pl
Wydawca: Nieoczywiste
Kategoria: Książki, poradniki
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d

Darmowa wysyłka.

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Gab
aros.pl od 109.65PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 109.65 zł

Cena: 109.65
Sklep: aros.pl
Kup teraz Marketing za 109.65 zł w księgarni aros.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Pozostałe
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2016

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwer

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Gab
pantomasz.pl od 109.65PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 109.65 zł

Cena: 109.65
Sklep: pantomasz.pl
Kup teraz Marketing za 109.65 zł w księgarni pantomasz.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Marketing
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler helion
helion.pl od 109.65PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing. Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler

Marketing. Wprowadzenie za 109.65 zł

Cena: 109.65
Sklep: helion.pl
Kup teraz Marketing. Wprowadzenie za 109.65 zł w księgarni helion.pl
Wydawca: helion
Kategoria: Ksiazki/Obce/Obce
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.   „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Gab
dadada.pl od 109.65PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 109.65 zł

Cena: 109.65
Sklep: dadada.pl
Kup teraz Marketing za 109.65 zł w księgarni dadada.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Marketing
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing. Wprowadzenie Gary Armstrong, Philip Kotler onepress
onepress.pl od 109.65PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing. Wprowadzenie - Gary Armstrong, Philip Kotler

Marketing. Wprowadzenie za 109.65 zł

Cena: 109.65
Sklep: onepress.pl
Kup teraz Marketing. Wprowadzenie za 109.65 zł w księgarni onepress.pl
Wydawca: onepress
Kategoria: Ksiazki/Obce/Obce
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.   „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing - dostawa od 3,49 PLN Armstrong Gary, Kotler Philip Nieoczywiste
mestro.pl od 109.84PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - dostawa od 3,49 PLN - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing - dostawa od 3,49 PLN za 109.84 zł

Cena: 109.84
Sklep: mestro.pl
Kup teraz Marketing - dostawa od 3,49 PLN za 109.84 zł w księgarni mestro.pl
Wydawca: Nieoczywiste
Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania/Podręczniki akademickie. Skrypty
ISBN: 9788363391102
Waga: 2.0600 kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing - dostępny od ręki, wysyłka od 2,99 Armstrong Gary, Kotler Philip Nieoczywiste
nieprzeczytane.pl od 112.26PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - dostępny od ręki, wysyłka od 2,99 - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing - dostępny od ręki, wysyłka od 2,99 za 112.26 zł

Cena: 112.26
Sklep: nieprzeczytane.pl
Kup teraz Marketing - dostępny od ręki, wysyłka od 2,99 za 112.26 zł w księgarni nieprzeczytane.pl
Wydawca: Nieoczywiste
Kategoria: Podręczniki. Ćwiczenia i zadania/Podręczniki akademickie. Skrypty
ISBN: 9788363391102
Waga: 2.0600 kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing Gary Armstrong, Philip Kotler Gab
ravelo.pl od 115.19PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Gary Armstrong, Philip Kotler

Marketing za 115.19 zł

Cena: 115.19
Sklep: ravelo.pl
Kup teraz Marketing za 115.19 zł w księgarni ravelo.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Podręczniki / Szkoły wyższe
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: b/d

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie „Financial Times” został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter. W książce omówiono między innymi: – sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych, – tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku, – rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce, – współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter), – koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem, – koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki, – najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing, – koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie. Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania. „Marketing” jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne. prof. dr hab. Lechosław Garbarski Akademia Leona Koźmińskiego

Marketing Gary Armstrong|Philip Kotler Gab
taniaksiazka.pl od 130.61PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Gary Armstrong|Philip Kotler

Marketing za 130.61 zł

Cena: 130.61
Sklep: taniaksiazka.pl
Kup teraz Marketing za 130.61 zł w księgarni taniaksiazka.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Książki naukowe i popularnonaukowe / Ekonomia i finanse / Marketing
ISBN: 9788363391102
Waga: b/d kg
Rok wydania: 2016

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Gab
dobre-ksiazki.com.pl od 132.45PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 132.45 zł

Cena: 132.45
Sklep: dobre-ksiazki.com.pl
Kup teraz Marketing za 132.45 zł w księgarni dobre-ksiazki.com.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Książki
ISBN: 9788363391102
Waga: 2.0640 kg
Rok wydania: 2016

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebi...

Marketing Armstrong Gary, Kotler Philip Gab
selkar.pl od 136.97PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing - Armstrong Gary, Kotler Philip

Marketing za 136.97 zł

Cena: 136.97
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Marketing za 136.97 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: Gab
Kategoria: Podręczniki/Podręczniki akademickie. Skrypty
ISBN: 9788363391102
Waga: 2.0600 kg
Rok wydania: 2016

Trudno sobie wyobrazić bardziej kompetentnych autorów podręcznika wprowadzającego do marketingu niż duet Gary Armstrong i Philip Kotler. Profesor Armstrong to wielokrotnie nagradzany wykładowca uniwersytecki. Jest autorem licznych artykułów publikowanych w najważniejszych periodykach branżowych. Prowadził badania rynku i konsultacje dla wielu firm w zakresie zarządzania sprzedażą i strategii marketingowych. Profesor Kotler należy do grona największych autorytetów w dziedzinie marketingu. W plebiscycie ?Financial Times? został uznany za jednego z najbardziej wpływowych autorów w dziedzinie biznesu, obok takich postaci jak Jack Welch, Bill Gates, Peter Drucker, Michael E. Porter.

W książce omówiono między innymi:
? sposoby podejścia firm do marketingu w niepewnych, zmiennych warunkach rynkowych,
? tworzenie różnorodnych strategii cenowych, dostosowanych do specyficznej sytuacji gospodarczej i określonych segmentów rynku,
? rolę usług w dzisiejszej, zorientowanej na ten sektor gospodarce,
? współczesne narzędzia budowania relacji z klientem: strony internetowe, blogi, eventy z udziałem klientów, internetowe kanały wideo, społeczności internetowe i portale społecznościowe (np. Facebook, YouTube, Twitter),
? koncepcje zintegrowanej komunikacji marketingowej, marketingu osobistego i marketingu online, czyli nowe metody budowania bliskich i interaktywnych relacji z klientem,
? koncepcję marketingu tworzonego przez konsumenta, w ramach której specjaliści do spraw marketingu zachęcają klientów do aktywności i udzielania informacji zwrotnej, kształtowania nowych produktów i współtworzenia przesłania marki,
? najnowsze technologie stosowane w marketingu, od Web 3.0 po neuromarketing,
? koncepcję marketingu zrównoważonego, polegającego na prowadzeniu działań odpowiedzialnych społecznie.

Nowatorski układ treści podręcznika, jego ciekawa forma i wiele odniesień do praktyk znanych firm są pomocne w przyswajaniu wiedzy teoretycznej i pozwalają na poznanie wielu sposobów jej wykorzystania.


?Marketing? jest pozycją szczególną na polskim rynku wydawniczym. To rozbudowany podręcznik o interesującej strukturze i żywej narracji, doskonale przygotowany, proponujący nowoczesne rozwiązania dydaktyczne.
prof. dr hab. Lechosław Garbarski
Akademia Leona Koźmińskiego

Podobne książki

Planowanie i projektowanie szkoleń Rae Leslie Gab
16 ofert od 52.47PLN
Porównaj ceny
Zarządzanie międzynarodowe Mead Richard, Andrews Tim Gab
9 ofert od 105.47PLN
Porównaj ceny
Kolorowanki-Wigilia PRACA ZBIOROWA Sfinks
12 ofert od 4.71PLN
Porównaj ceny
Bajeczki do poduszeczki Pingwinek Śnieżkowska-Bielak Elżbieta Niko
14 ofert od 4.97PLN
Porównaj ceny
Bajeczki do poduszeczki Słonik Śnieżkowska-Bielak Elżbieta Niko
14 ofert od 4.97PLN
Porównaj ceny
Bajeczki do poduszeczki Żółwik Śnieżkowska-Bielak Elżbieta Niko
23 ofert od 4.97PLN
Porównaj ceny
Bajeczki do poduszeczki Kotek Śnieżkowska-Bielak Elżbieta Niko
14 ofert od 4.97PLN
Porównaj ceny
Bajeczki do poduszeczki Miś Śnieżkowska-Bielak Elżbieta Niko
15 ofert od 4.97PLN
Porównaj ceny
Między nami księżniczkami Podleśna Małgorzata Niko
15 ofert od 8.47PLN
Porównaj ceny
Młodzież licealna wobec wartości,samotności w.2014 Kleszcz Magdalena, Łączyk Małgorzata IMPULS
17 ofert od 4.47PLN
Porównaj ceny
Wycinanki przestrzenne. Samochody 3D Guzowska Beata, Tonder Krzysztof Literat
14 ofert od 8.47PLN
Porównaj ceny
Czy to bajka czy nie bajka Konopnicka Maria Literat
15 ofert od 2.47PLN
Porównaj ceny
Pierwsza pomoc dla dzieci Guzowska Beata, Trzciński Wojciech Literat
17 ofert od 8.47PLN
Porównaj ceny
Zdrowa tarczyca brak Literat
10 ofert od 3.47PLN
Porównaj ceny
Ćwiczenia Joga Mudry Porady Lekarza Rodzinnego brak Literat
4 ofert od 3.47PLN
Porównaj ceny
Gry planszowe dla dzieci Guzowska Beata, Adesanya Miriam Literat
10 ofert od 16.47PLN
Porównaj ceny
Dowcipy. Nr 3. O zwierzątkach Mądraszewska Monika, Skwira Karol Literat
15 ofert od 3.47PLN
Porównaj ceny
Dowcipy. Nr 4. Humor małżeński Adamczewski Przemysław Literat
15 ofert od 3.47PLN
Porównaj ceny
Toruń Łamigłówki i zadania dla dzieci Pietruszewska Maria, Jagielski Mateusz Literat
11 ofert od 5.47PLN
Porównaj ceny
Labirynty dla dzieci Zakierska Tina Literat
13 ofert od 6.97PLN
Porównaj ceny
Gramatyka języka włoskiego Zimecka Kamila Literat
15 ofert od 3.97PLN
Porównaj ceny
Mój sekretny pamiętnik Guzowska Beata, Bucholc Amelia, Tużylak Katarzyna Literat
15 ofert od 12.47PLN
Porównaj ceny
Miłosne wyznania Kamińska Małgorzata Literat
15 ofert od 3.47PLN
Porównaj ceny
Samouczek języka niemieckiego dla średnio zaawansowanych + 4CD Basse Monika Literat
15 ofert od 16.47PLN
Porównaj ceny
Język niemiecki Gramatyka Basse Monika Literat
14 ofert od 7.97PLN
Porównaj ceny