Marketing bezpośredni - Trojanowski Mariusz

Podsumowanie ofert

Liczba ofert: 2.
Książkę Marketing bezpośredni można najtaniej kupić w sklepie internetowym madbooks.pl za jedyne 65.08zł.
Średnia cena książki Marketing bezpośredni wynosi 75.03zł.

Marketing bezpośredni Trojanowski Mariusz brak danych
madbooks.pl od 65.08PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing bezpośredni - Trojanowski Mariusz

Marketing bezpośredni za 65.08 zł

Cena: 65.08
Sklep: madbooks.pl
Kup teraz Marketing bezpośredni za 65.08 zł w księgarni madbooks.pl
Wydawca: brak danych
Kategoria: Podręczniki/Akademickie
ISBN: 9788320818215
Waga: 0.7100 kg
Rok wydania: 2016

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach: koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego; strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego; narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami. Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego. Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Marketing bezpośredni Trojanowski Mariusz PWE
selkar.pl od 84.97PLN
KUP KSIĄŻKĘ
Marketing bezpośredni - Trojanowski Mariusz

Marketing bezpośredni za 84.97 zł

Cena: 84.97
Sklep: selkar.pl
Kup teraz Marketing bezpośredni za 84.97 zł w księgarni selkar.pl
Wydawca: PWE
Kategoria: Podręczniki/Podręczniki akademickie. Skrypty
ISBN: 9788320818215
Waga: 0.7100 kg
Rok wydania: 2016

Zagadnienia omówione w książce są przedstawione w trzech wymiarach:

koncepcyjnym - usystematyzowanie wiedzy na temat marketingu bezpośredniego;
strategicznym - prezentacja podejścia zarządczego do marketingu bezpośredniego - od analizy, przez realizację, do kontroli i pomiaru efektywności marketingu bezpośredniego;
narzędziowo-operacyjnym - opis narzędzi marketingu bezpośredniego, takich jak: medialna reklama zwrotnego odzewu, przesyłki pocztowe, sprzedaż katalogowa, telemarketing i narzędzia internetowe, służących komunikacji, sprzedaży i budowaniu relacji z klientami.
Treść książki urozmaicają przykłady z praktyki, pokazujące zastosowanie marketingu bezpośredniego (elementów strategicznych i narzędziowych) w warunkach polskich. Dodatkowym elementem książki są aneksy, w których m.in. przedstawiono wyniki badań własnych autora na temat postaw nabywców indywidualnych wobec marketingu bezpośredniego.

Książkę warto polecić studentom uczelni ekonomicznych i innych uczelni wyższych kształcących się na kierunkach zarządzanie, marketing i komunikacja; a także menedżerom i praktykom gospodarczym odpowiadającym za działania marketingowe w organizacji.

Podobne książki

Grammarway 4 SB with key EXPRESS PUBLISHING Dooley Jenny, Evans Virginia Express Publishing
13 ofert od 49.98PLN
Porównaj ceny
Jakość w badaniach jakościowych Flick Uwe brak danych
15 ofert od 33.24PLN
Porównaj ceny
Muzyka GIM Bliżej muzyki 1-3 podr.WSiP Przychodzińska Maria, Smoleńska-Zielińska Barbara brak danych
4 ofert od 27.54PLN
Porównaj ceny
Zachowanie przedsiębiorstwa w procesie internacjonalizacji brak PWE
15 ofert od 50.97PLN
Porównaj ceny
Zaawansowana rachunkowość zarządcza Nowak Edward PWE
15 ofert od 68.97PLN
Porównaj ceny
Zarządzanie usługami Projektowanie i wdrażanie Hollins Bill, Shinkins Sadie PWE
16 ofert od 64.97PLN
Porównaj ceny
Ekonometria Zbiór zadań Grabowski Wojciech, Welfe Aleksander PWE
11 ofert od 49.97PLN
Porównaj ceny
Rozwój w dobie globalizacji brak PWE
15 ofert od 95.47PLN
Porównaj ceny
Wiejska turystyka kulturowa Jędrysiak Tadeusz PWE
15 ofert od 58.47PLN
Porównaj ceny
Negocjacje Co dobry negocjator wie robi i mówi Peeling Nic PWE
6 ofert od 42.47PLN
Porównaj ceny
Wiersze na dobranoc. Antologia i komentarze stylistyczne Skubalanka Teresa UMCS
8 ofert od 16.82PLN
Porównaj ceny
Nowe perspektywy funkcjonowania rynku finansowego brak UMCS
14 ofert od 23.05PLN
Porównaj ceny
O majorantach modułowych i obszarowych funkcji holomorficznych Lewandowski Zdzisław UMCS
10 ofert od 17.17PLN
Porównaj ceny
Historia Kultura Metafora Wrzosek Wojciech brak danych
1 ofert od 14.72PLN
Porównaj ceny
NAGI SAD Myśliwski Wiesław brak danych
15 ofert od 24.22PLN
Porównaj ceny
ALFABET Wechterowicz Przemysław, Ignerska Marta brak danych
2 ofert od 27.08PLN
Porównaj ceny
Identyfikacja i zarządzanie problemami społecznymi Tom 12 brak brak danych
12 ofert od 16.14PLN
Porównaj ceny
Akademia 5-latka praca zbiorowa Wydawnictwo Skrzat
14 ofert od 4.35PLN
Porównaj ceny
Das ist was z płytą cd materiały uzupełniające z języka niemieckiego Ptak Magdalena Wydawnictwo Szkolne PWN
10 ofert od 21.52PLN
Porównaj ceny
Klasyka Wierszyka - Pranie LIWONA Konopnicka Maria brak danych
14 ofert od 2.61PLN
Porównaj ceny
Ustawa o swobodzie działalności gospodarczej Komentarz Kosikowski Cezary brak danych
2 ofert od 103.31PLN
Porównaj ceny
Ordynacja podatkowa Komentarz Babiarz Stefan, Dauter Bogusław, Gruszczyński Bogusław brak danych
2 ofert od 204.24PLN
Porównaj ceny
Ustawa o postępowaniu w sprawach nieletnich Bojarski Tadeusz, Skrętowicz Edward brak danych
3 ofert od 61.51PLN
Porównaj ceny
Apelacja w postępowaniu karnym Świecki Dariusz brak danych
1 ofert od 103.31PLN
Porównaj ceny
Wokół czytania Pomirska Zofia brak danych
2 ofert od 34.19PLN
Porównaj ceny